tisdag 15 februari 2011

Love is in the air






Såhär inför och efer alla hjärtans dag på Twinity så har det varit mycket som har gått i kärlekens tecken.Det har varit många evenemang för både singlar och par.Jag har ingen man i Twinity så jag har hoppat över ganska många event.
Denna veckan hade jag mitt första party och fick mina 250 globals för detta, det kom mycket folk även om jag hade problem med internet och crashade en hel del.Jag har haft mycket roligt med en ny vän denna veckan ;).
Det finns en hel del "hjälp medel" om du vill kunna kyssa,krama eller göra mer advancerade saker med din avatar.Många smarta människor spelar Twinityoch de för in sina egentillverkade animationer och föremål i spelet.Inför alla hjärtans dag hjälpte jag en vän att testa hans nya "cuddle pillows", de är så söta och perfekta om du vill mysa lite.Lägger upp lite bilder så ni kan se själva =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar