lördag 26 februari 2011

Nyheter



För någon dag sedan fick jag en mobil telefon att avända i Twinity,detta blev genast en stor succe och idag var det release för mobilerna med tillhörande animationer.Det ser jätteroligt ur när vi står och skickar sms med våra avatarer.
När skaparen av denna roliga telefon bad mig att posera för skylten han skulle använda till försäljningen av telefonen så kom jag att tänka på att det kanske vore kul att ha en hel serie av prylar som vi använder oss av i verkliga livet.Till exempel portfölj,laptop väska eller ipods.
Vi får väl se vad som kommer ut i framtiden ;)
En sak som jag älskar med Twinityär möjligheten att lyssna på bra musik via radio kanaler i spelet.Det finns jättemycket inom alla kategorier att välja på.För några dagar sedan hade vi ett spontant party i Flo's sex shop där vi dansade från kväll-morgon till psy trance musik.På tal om dans så kan jag lugnt påstå att Twinizens älskar att dansa och det finns många olika dans animationer du kan köpa.
Och förresten,en liten fågel har viskat i mitt öra om en nyhet som släpps inom kort i sex shopen ;) Så om du ännu inte har spelat Twinity så vad väntar du på? Gå in här och skaffa ett konto redan idag,det är gratis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar