onsdag 26 januari 2011

Platser värda att se i Twinity

(Min lägenhet)
(Hall of things)
(Nashville)
Det finns många fina ställen att besöka i Twinity bara man lär sig att hitta dom.Igår var jag med min vän Mish i hennes stad som heter "Nashville in London",vilket arbete de har lagt ner på denna platsen!Wilda western känsla så det heter duga.Se bild ovanför texten.

En annan plats som jag gillar är Hall of things där du kan köpa det mesta eller om du vill teleportera till någon annan plats.
Det finns en uppsjö av butiker i Twinity där du kan köpa allt du behöver för att bygga ditt liv i Twinity i de flesta fall är det spelarna själva som designar föremålen som säljs.
Idag håller jag på att bygga på baksidan av min lägenhet,tanken är att det ska gå att ha fest där när det är klart.

Så tveka inte, kom och träffa mig i Twinity gå med idag,det är gratis =) Länkfunktionen funkar inte idag men gå till Twinity.com och du dom finna på facebook också

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar